Прем'єра

Компанія

 

NETАнатолій Ткачук,  директор ТОВ "АВР Фенікс Медіа":

«За чотири  роки існування наше агентство завоювало лідерські позиції на ринку відеореклами Вінницької області. Бажання бути кращими у своїй сфері, професіоналізм і доброзичливість забезпечили довіру до нашої команди, а позитивні результати рекламних кампаній стали запорукою стабільної подальшої співпраці з багатьма відомими в регіоні фірмами й підприємствами. Працюючи над проектом, ми чуємо замовника, не забуваючи про інтереси й потреби споживачів. Ми знаходимо красиві ідеї і при цьому опираємося на сучасні технології. Ми вивчаємо й аналізуємо рекламний ринок і постійно вдосконалюємо свою майстерність. Впевнений, що ентузіазм і правильні підходи до справи відкриють нам горизонти не лише в Україні, але й за її межами».                                       

                                   

 


                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  

Ірина Ткачук, креативний директор:

«Справжня рекламна комунікація починається там, де наша уява зустрічається з уявою споживача. Останнього ж дедалі важче здивувати простими й односкладними образами. Його потрібно інтригувати, тішити, заохочувати. І за певних умов споживач сам може стати рекламістом якогось товару чи послуги, повністю задовольняючи прагнення рекламодавця в стабільному зростанні кількості покупців. Ми переконані, що саме творча реклама здебільшого визначає стосунки між рекламодавцем та споживачем, саме емоції — це той імпульс, що проникає у людську підсвідомість. Тому кожна наша робота творча, емоційна, сповнена енергії, що змушує її запам'ятати».                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

Олексій Марцев, комерційний директор:

 

«Найдешевшого рекламного ролика просто не існує! Саме так ми відповідаємо на запитання клієнтів про вартість відеопродукції. Доки не заповниться бриф і не визначиться креативна стратегія, ми не обговорюємо бюджет. Тут усе має значення: кількість знімальних днів і місця зйомок, кастинг і залучення акторів, обладнання і складність графіки. А ще декорації, формат зйомки, кількість людей, що працюватимуть над проектом... Без професійного обладнання, без глибоких знань і досвіду виготовити професійний відеопродукт просто неможливо. Тож запитання: «Скільки коштує рекламний ролик?» та «Скільки коштує автомобіль?» ідентичні. Адже відповідь однакова: «Який саме?»